måndag 23 mars 2009

Oj vilken dag!








I dag har jag hunnit med massa... Jag har börjat packa :P känner mig duktig...
amanda hjälpte till (hon e med duktig)
Rami hjälpte också till ;)





I dag behövde rami inte gå till dagis utan vi stanna hemma och mös i stället...
Sen bestämde vi oss för att gå ut och träffa Zandra och Casper... Amanda och Nattis kom sedan och gjorde oss sällskap<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjqTv2ghx6KULaPK8q1nVhFvyhNi5FlRCTHPcoIXKNPpQbrmlu63lnf49K5wcMjr8s5ITJeUPdnNnEhlYG25B4aRj2cGOEj4HvMivsw9UC_hxXx2SuGMhIko-w5bUsN-8D26Zf3mgjnh_SP/s1600-h/SDC11902.JPG">


hihi orkar inte skriva mer nu, men 2 dagar kvar och mina vänner är toppen <3
Ses i morgon Zandra så packar vi skiten när ungarna e på dagis...
Har jag tur kommer kanske polska prinsessan med ;) svar på msn <3<3














Inga kommentarer: