onsdag 25 mars 2009

ännu en dag i lådor!




Pi och blä, fy vad tråkigt detta är, jag vill bara komma iväg med sakerna nu.
Vad skulle jag göra utan dig Zandra? Du har hjälpt till så mycke...
Min snäcka i morgon ska du och jag min maraccas (hahah) flytta så mycke vi bara orkar...
Kan vi äta frukost på min nya balkong jue <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFuCgT0xd2P_EkjAg2OljmGlM8kBKRtGkV4SIb0AEfZdGpOtanuU48k9n9d1X77sL9MmwRUpIXHm9NKpR41ZccYOFPhYE84d2yBQpcKUAcTHSnwe-7Z_m6xRjVcB-4JnpJbqEM-C964G95/s1600-h/53832_1212401352.jpg">

I dag blev jag väckt av denna dam, sjukt trött :(
upp och åt innan vi gick hem till Zandra och Casper.
Lämna Rami och åkte in till stan.
In på hässleholmsbyggen och hämta nycklarna
valde färg i hela lägenheten. Fanns så många färger att välja mellan...
Vit, creamvit, äggvit, skalvit, fågelvit haha inte riktigt så illa kanske...:P
Det kommer blir såå fint när jag blir klar...
lFått upp lite saker i lght i dag, stol och askfat, vattenkokare (till påskaffe:)

Måste hitta döskalleshabloner till ramis rum :S
Ngn som vet var??


Nu är kaffet kallt :( dax att sluta kanske hmm


Ciao





1 kommentar:

Anonym sa...

fixa färgen så kan ja fixa döskallen på väggen. pice of kaka ;)