söndag 22 mars 2009

Vilken helg!

Okej, i fredags var en ny "jobbvecka" gången... Jag åkte in som vanligt (varannan helg) och lämna av min lilla underbara unge till hans pappa.

Sen gick jag vidare för att köpa vuxendricka.
Gick och handlade men hemliga ingrediens för en lyckad kväll...
Sen hem till min nya vän Zandra. Där vänta dom snygga flickorna på mig.
Ett ståhej för att hitta kläder att ha på sig för kvällen.
Vi tog en varsin lugnande cigg och prata flickprat.

Sen gick jag hem och färga håret (fick hårfärg av min polskaprinsessa i inflyttningspressent)
Flickorna kom sen, vi satte igång musik och öppna en varsin dricka...

Tiden spring iväg och sen var det dax att ge sig in till hässleholm.
In på kingan för att se vad som hände där, INGET.
Vi gick vidare till Qbar, där var det mer liv.
Resten av kvällen spendera vi med att dansa, dansa och åter dansa...
Sassa och Kristian var i malmö och kolla på Lahle men Sassa kom ut när dom var hem kommna igen.
Fy fan vilken rolig kväll, vilka underbara töser!
Till slut kom bilen som skulle ta oss hem, och klockan 4 vingla jag in i min lägenhet trött, men såå glad.

Klockan 11 ringde klockan men jag var forfarande död så jag somna om en timme till.
Upp och gjorde mig färdig för jobbet.
Seg som ett svin gjorde jag vad jag skulle innan det var dax att gå hem igen.
Direkt in i duschen och la mig på soffan.

Då ringer det, - hej vad gör du? ska du me hem till Zandra? (fina amanda i andra änden)
Japps, jag stanna till halv 1 och sen gick jag hem.
Kunde inte somna :S låg och fundera hur länge som hellst men tillslut somna jag och sen vakna jag 05.50 av en glad anna.
-Godmorgon, är du vaken?
Upp och hoppa, pigg som bara den. Och iväg till jobbet.
På jobbet stod redan Johanna, hon hade varit där sen 06.15 tokiga bruden <3

Dagen gick snabbt, och det var dax att gå hem igen.
Mötes av Zandra och vi gick en lång runda i skogen och prata snusk... hihi
När jag väl kom hem var jag TRÖTT... somna en stund på soffan när telefonen ringde...

-Hej mamma, saknar du mig? Nu är jag i bjärnum, är du kelesjuk?
ååå vad jag saknat dig!!
Nu sitter vi och kelar i soffan, sen kommer Zandra och dricker lite kaffe...
I morgon börjar packningen!!
Onsdag flyttar jag :D

Inga kommentarer: