söndag 12 april 2009

Vår i kroppen!

Sitter nu i soffan, har precis kommit hem... det sprakar från kaffebryggaren för kaffet är på g.
Det luktar så gott när kaffe bryggs:) Rami ligger här bredvid mig, han ska vila lite har varit ute och busat hela dagen i går och nu i dag med.
Han ligger och kollar på grisen babe...

Igår var vi hemma hos Tanja och Mats, vi grilla ute på gården lika trevligt som vanligt.
Rami var jätte trött efter att ha spenderat hela dagen ute och somna gott i Trines säng.
Jag och Tanja satt uppe länge och prata en massa, kolla på foto och drack lite kaffe.

Vaknade i Tanjas bädd soffa av att Rami spraya ajax på mig, skit unge...
Sen gick vi alla upp och gjorde vi oss för att åka ut till timfors och hälsa på Andreas och taxen boj.
Kaffet stod i gång när vi kom och frallorna nybakta, inte illa :D
Fick oss en kopp och satt oss på altanen i solen innan vi åt frukost.
Andreas visa sin luftpistol för Rami, och han fick till och med prova den...
Rami var lycklig som bara den och sa...
-Vänta, jag tror jag ser räven.
haha



Rami tyckte det var jätte kul att prova :)sötunge!!
Vid halv 1 var det att röra på oss igen, alla skulle på påskmiddag.
:( jag hade också velat åka på påskmiddag med familjen...
Jag och rami får göra en egen påskmiddag.. men det får bli stek i stället för gås haha

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och hoppas på lite färg... har redan fått lite :)

GLAD PÅSK!!

2 kommentarer:

Habibi :P sa...

saknar dig din fis :( leka imon ?? <3

emily sa...

finis. Tack för en trevlig dag. Du fötjänar det bästa!!!