onsdag 15 april 2009

Utvecklingssamtal



Herregud, är min son så stor så man går på utvecklingssamtal haha...
Var tar tiden vägen??
Lämna lilleman 8.00 på dagis, direkt upp och ha utvecklingssamtal med fröken Margareta.
Fick lite tipps på hur man ska få han att leka på sitt rum osv.
Vi var färdiga kl 09.00, gick ner och sa hej då till rami.

Fick svaret... -Jag trodde du gått hem utan skor mamma!
haha

Ut i solen gick jag och hade 6 missade samtal från en miss zandra, en bil stoppas och skriker var fan har du varit.
Zandra hjärtat så klart, Maria hade hon också med sig.
Åkte ner och handla frallor på ica och sen hem till Z..

När klockan blev 12 ringde dagis...
-Hej, du Rami han kräkte vid maten kan du komma och hämta han?!

-ja jag är påväg...

Zandra körde ner mig och ute på trappen satt min lilla mulattunge med en glassburk i handen.
Han kolla upp på mig och sa...
-Jag har kräkt mamma, i maten.

Prata lite med fröken och gick sedan till bilen... Kom hem och kröp ner i sängen.
Rami fick dricka och mannafrutti, (som blev kvar i magen) okej maginfluensa utesluten.

Efter Rami fått mat blev han så klart pigg och ville leka...
Ringde då dagis och sa att det inte var maginfluensa. :)

Vi gick ut en stund och rami var pigg, vi stanna dock inte ute så länge, sen hem och åt.


köket målas just nu så alla möbler står i vardagsrummet men det var mysigt att ta in ute möblerna, fick byta duk dock ;)

I kväll har jag och rami suttit och målat och myst, han skriver "Rami" och i dag skrev han "pappa"
Fasen vad duktig min son är <3<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgfMQs95OynpWOtVTIX6yLN5HRgxkxz6zlQS8JMctsHKAu-LgnBiNuGZurD5swhig0MXJxAXkfzWy87ILuwnzofv4skt6rJ5xcKocRbCMxEcEMX9RP47_aEvsdKMaVU14V8JNtOm3lZsw6h/s1600-h/DSC00461.JPG">

nu kom amanda och vi ska dricka kaffe och spela skipbo :)
ha en bra kväll:)

Inga kommentarer: