onsdag 18 mars 2009

Flickorna!


Idag träffades jag, Emily och Erika... Vi hade långa samtal haha jag kan inte skriva ngt om samtalen tyvärr. ;) Sen fick jag gosa med Doris.. Denna vackra lilla prinsessa vad fin hon är, jag ville bara ta med henne hem. hihi Rami och Sanna lekte så fint i skogen bakom deras hus, och Doris sov gott i vagnen så vi flickor fick dricka vårat kaffe i lugn och ro. Den var sånt härligt väder lite kallt men solen var ändå varm.

När jag och Rami kom hem satt vi oss i soffan och mysa till "sabrina tonårshäxan".
Rami somna gott i sin säng efter vårat samtal om dom våra nya äventyr... :)

Nu sitter jag i soffan men popcorn och ska krypa ner under filten nu och kolla på Fight Club med Brad Pitt och Edward Norton (ögongodis) haha Ha en bra kväll alla glada.


1 kommentar:

alexandra sa...

haha "ögongodis", hur gick det igår då? ;)