tisdag 17 mars 2009

Det svaret jag önskade :)


Precis det svaret jag õnsade, jag fick den:) Mer skriver jag inte... Mår faktiskt bra i dag har varit glad och inte tãnkt så mycket på det som har hãnt. Ska bli så skõnt, ca 12dagar :)
På torsdag klockan 10 ska jag och Rami kolla... (spännande)

I morgon ska jag och träffa flickorna och vi ska prata, dricka kaffe och kanske spela en runda SkipBo. Det ska faktiskt bli skönt att komma iväg hemmifrån ett par timmar.

Amanda har precis varit här och drukit lite kaffe och kollat på tv, men som vanligt är det mest skit på tvn...
Som tisdagstradition har jag nu mera att sitta och kolla på "Den rätta för Rosing" det är nog det mest pinsamma program som finns på tvn just nu haha.
Hon kommer säkert välja den där snubben som sover hela tiden och satt upp chanpange på hennes nota haha (som pressent)
Sen kommer det dröja 2 månader sen talar hon ut om hur han inte älskar mig som jag behöver...
Eller så väljer hon 19åringen dom troligen kommer rymma på kärlekssemester med hennes 16åriga dotter...
Sjukt pinsamt! För killar tänker säkert, "ååå vilken mysig tjej henne vill jag lära känna"
haha tror inte det va?!

På fredag ska jag och bruden 2BE till malmö och kolla på brudskor till bröllopet.

Jag hoppas jag kanske kan köpa mig en vår jacka, för den jag hade förra året är sådär 4storlekar förstor.
Men tyvärr kommer jag inte ha råd med en ny jacka :S Men denna vill jag ha...


Eller den samma som är på hm, jaja jag får väl se vad det blir för vårjacka.
Tog fram Ramis och som tur är passa den fortfarande så han får ha den.

Nej nu får jag gå och sova :) God natt god natt...

Inga kommentarer: