tisdag 7 april 2009

Målare i vita kläder!



Trevlig dag i går, Amanda kom på besök och vi kolla på "Ballar av stål"

Sen gick hon och jag tog ännu en kopp kaffe och kände mig spidad som fasen...

06.50 plinga det på dörren, upp och hoppa rami sprang till dörren och skrek "-VEM ÄR DU?"

Öppna åt målaren som stod där i sina vita kläder utan en fläck.


Vi gick upp och åt lite frukost i soffan och kolla på bollipompa :D

Rami ville så klart kolla på Carton Network men jag försöker få han att kolla på bollibompa i stället för CN är så mycke krig progaram och min son är besatt av pistoler och svärd och riddare och alla andra lekar som gör att man känner sig misslyckad som mamma :(


Rami var så nyfiken på vad hände och försökte smita ut så fort han kunde.

Han har börjat med hallen,ramis rum och köket...


När klockan blev 10 och jag viste att jag ska vara ledig hela dagen och behöva se detta och höll därför på att krypa ur mitt skin, ringde jag till Blivande fru K och kolla vad hon gjorde.

Hon lite halv stressad prata om att hälla i sig en kopp rykande kaffe innan hon skulle in till stan.

-Vill du ha sällskap??

-Nja okej då <3

Detta projekt är igentligen självmord för två stressade och trötta mammor att ha våra två terroriser med oss någonstan där inte väggarna är gjorda av madrasser och folket där har lyckopiller och vita dräkter... :P

I alla fall gav vi oss av, in i bilen och barnen börja nästan direkt kripas av lycka att se sin bästa vän haha
-Ska vi vara krigare?
Haha vi mammor satt där framme och njöt av musiken och speciellt av BFKs underbara körning... ingen kör mig som du :P tolka det som du vill haha'
Nu är det i alla fall kväll, målaren har gått hem och det luktar gammal damm i hela lägenheten... I morgon är det jobb igen, hoppas på fint väder.
Jaha nej nu får det vara slutbloggat för idag
Ciao



1 kommentar:

Amanda sa...

Haha sicken dag ;) tack för kommentaren gumman <3<3 du e så fin :D