onsdag 29 april 2009

Girls girls gilrs...


Dagen börja med att jag och min fina rami gjorde oss fina för att bege oss till porrarp detta underbara väder.
Gick och kopiera de sista papperna och sen kom pärlan, fru k lille herr k och hämta oss utanför ica <3

Fixa med servetter och mös i solen... I love you min fina Johanna<3<3 Åkte sedan vidare till bjärnum där vi möttes av om andra damerna som njöt av solen...


vilken dag det varit :D avslutades med en runda på eken innan vi gav oss hem igen...
Rami sover gott nyduchad och nya lakan... Fick skrubba ungen med borste för att få bort alla hans "tattureringar"(ramis ord) haha
Rami sa en rolig grej när han duchsat...

-Titta mamma, om jag hoppas så här så dansar snoppis :D:D

-HAHA ja ta på dig kalsongerna så han inte dansar iväg för dig...

Sen diska jag och plocka undan ska byta lakan och njuta av en kopp... ja det kan ni aldrig gissa...

ciao

Inga kommentarer: