tisdag 5 maj 2009


Japps, nu sitter jag på balkongen och bloggar, dricker en kopp kaffe och tar en cigg...
Rami sitter i soffan och kollar på bollibompa och har fått order om att bli kvar där tills golvet är torrt.
För jag har nämligen precis storstädat... Städa toa, damma, dammsuga och torkagolven. :)
Så nu skiner det här igen, ett par dagar i alla fall haha.

Morgonen började i dag med att jag gick och lämna rami på dagis, sen tillbaka mot Linden.


På Linden stod Amanda och vänta på mig, på min cykel begav vi oss mot Björken till Adde Ball :P
Där bjöds det på film och frukostbullar med kaffe:)
Sen spenera vi i stort sett hela dagen där...

När jag och Rami kom hem var jag nästan svimmfärdig av hunger och irriterad som ett bi för magen var tom, Men när kyckling och ris väl landat i magen mådde jag på topp igen och satte igång och gjorde fint i mitt hem.

Är sjukt sugen på cola :( tänk om det hade knackat på dörren nu och där hadde en ängel stått med cola till mig... Åhh underbara tanke.

I morgon ska jag hem till helene och tragga lite skit och mysa lite med Lukas...
Nu räknas dagarna ner för Erika... snart kommer lille Elliot ;P

God kväll:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Yeah, my name is Ball, Adde Ball ;)