lördag 9 maj 2009

GE MIG ETT JOBB!!

Lördag är det i dag och veckan har som vanligt sprungit i väg.
Nu vill jag ha ett jobb innan jag blir knäpp i planeten.
Så jävla tröttsamt är detta jäkla "gå hemma och hitta på aktiviteter"

Nej jag vill ha ett jobb, 7-16 mån-fre tjäna pengar så jag klarar mig och inte behöver tänka mer på det ska gå runt denna månaden.

På måndag blir det till att ringa alla jobbiga samtal och prata... Sedan sätta sig ner och skriva upp alla jobb som jag söker osv.

Igår var en trevlig dag, vi var med Tanja hemma hos hennes pappa och grillade.
Rami var ute i trädgården och klättra i träd och kratta löv.

Vist går allt upp och ner, men kunde det inte få vara uppe lite längre :S Allt ska vara ett evigt kämpande. :(

I dag ska jag och rami till lekplatsen och spendera några timmar, blir en tidig kväll i dag.
Rami och jag har sovit till 08.30 nu två dagar i rad, mår så dåligt av att sova så länge...

over and out

Inga kommentarer: