onsdag 20 maj 2009


Årets första NYPOTATIS, och det är ta mig fan det bästa jag vet!

I morse försov jag mig fast jag hade en levandeväckarklocka;) mobil och alarm ringde som fan när jag gick upp som ett skott för jag var redan sen.
Rami fick frukost och jag klädde på mig packa ner mascara när mobilen ringde.

-VAR FAN ÄR DU???
oj jag är på väg kör du...

Ja för så klart skulle jag försova mig som vanligt...
Ner till dagis och sen till bussen och allt gick på 20min :D haha
Hoppa av i bjärnum där Johanna och Ted vänta på mig :S


Sorry honny, jag är såå ledsen...<3<3 style="font-style: italic;">In till stan och leta almanacka hitta dock ingen...

Sen sprang vi på massa poliser det var övning i stan och vi två damer blev saliga av all vacker syn haha


Sen åkte vi ut till hårsjö och spela alfapet haha...
Tack för en underbar dag fina vänner <3<3



Inga kommentarer: