fredag 10 april 2009

underbara unge...


Jaha fredag i dag har träffat Tanja och varit i stan i hembyggsparken och fikat... Först hämta vi min lilla stjärna och handla kaffe substitut Cola light... Inte samma sak men men.

Vi blev kvar ett bra tag och diskutera världsproblemen och hur vi skulle lösa dom :P
Rami lekte sen kom han gående men något i sin hand, va är det du har rami??

-Titta mamma en död fågel, han har inget huvud...

-Släng den rami, man får inte röra döda djur... Det finns massa bakterier.

-Mamma, fågeln hade ben, och lite blod men inget huvud...

Haha denna underbara unge...


Sen åkte vi tillbaka till vittsjö, har varit ute hela dagen.
Rami och jag kolla på tvn och åt popcorn innan han somna gott i min säng...
Min kärlek...

Nu ska jag kolla på film i röran
ciao

Inga kommentarer: