söndag 5 april 2009

Njuter!

Kubbar <3

Fasen vad jag trivs i min nya lägenhet... Sitter ute på balkongen och njuter av en kopp kaffe, har precis städat hela lägenheten efter helgens roligheter.

Lyssnar på Takida och väntar på att golvet ska torka där inne. Synd att inte vädret är ngt vidare i dag, det blir nog inget grillande idag. :(

Jaja man ska inte klaga jag jobbar ändå i morgon så det får gärna regna då i alla fall :P


Hela helgen har varit kanon fin.
I fredags skulle det bli lite party men det blev inte av,vi grilla sen tappa jag och Zandra lusten och bytte ut bacardi mot kaffe... Satt och snacka hela kvällen i stället, Sylwek och Zandra i ena soffan och jag i den andra och halv kollade på Fight Club. :D



Halva lördagen spenderade jag på jobbet, jobba med Emira... Vi tog ut alla dom gamla i trädgården och drack kaffe.
Alla njöt i den varma solen.

18.35 ringde min finis och undra vad jag gjorde :D Hon gjorde sig färdig och kom hem
till mig vi gjorde oss fina för dans och bacardi

det blev en mycket trevlig kväll... :D
Zandra underbara vän, du har fått mig att börja leva igen Tack!








Inga kommentarer: