onsdag 22 april 2009

fotbollsträning



Rami men sin nya cykel min kärlek<3<3
God dagens!
Igår började den berömda fotbolls träningen här i vittsjö för pojkar mellan 4-6år :)
Rami var överlycklig och cykla hela vägen till idrottsplatsen :)
Han tyckte det var så roligt, trodde dock att föräldrarna skulle vara med lite men nej, det vara bara barnen.
Tränaren var kanon duktig och mycket pedagogisk... Alla pojkarna gjorde som dom blev tillsagda... hahaPå vägen hem stanna vi vid Ica och hämta min jacka :D den är såå fin.
Vi åt kvällsamat och pula med tvätten hela kvällen... Rami var så glad över första träningen och prata om nästa gång.
:) Får se om man kan hitta fotbollsstrupor och skor.

I dag är det onsdag, sitter hemma hos min fina Zandra, vi sitter med en varsin laptop och är så sociala. Ska strax och hämta Lilleman på dagis.
Får väl hitta på ngt i dag. :D
I morgon ska jag i alla fall inn till stan och träffa mormor och hitta en klänning :S
paniken stiger i kroppen, har en som är för liten och en som är för stor.
Nu behöver jag bara en som passar :S haha
Jaja nej nu ska jag se om jag kan dra ut Zandra på en rök...


You and me du är fan bara bäst, det finns ingen som du habibi <3>

Inga kommentarer: