torsdag 19 mars 2009

Vilken dag!




Det har varit en bra dag i dag, morgonen började med att jag och Rami var och kolla på våran nya lägenhet <3 Rami fick Kristina på HB att smällta, hon lät han hjälpa till med det att skriva ut papper och skriva och plocka godis i skålen... haha Hjälp vad tjejer som kommer ränna hos min son när han blir stor... haha







Hem och åt middag sen ut och lekte hela eftermiddagen och kvällen...
Jag, Amanda och Sandra, Rami och Rocky var ute och gick en runda innan vi satt oss ner på gården och barnen lekte när vi drack kaffe haha och prata skit om att skapa en hemlig liten by där inga regler finns!
Jag mår bra, och känner mig glad... :) Tack alla fina vänner <3























2 kommentarer:

Anonym sa...

Miss you Hunny! :-D

alexandra sa...

Mihi vad rolig Amanda såg ut på det kortet :) sötisar!