söndag 15 mars 2009

Räkningar, kaffe och Beck!

Söndags kväll igen, japp som vanligt går veckorna för snabbt.
Denna vecka har varit en jävla resa, fan vad trött jag är att vara ett offer... Att jag ens går med på det, efter allt jag varit med om borde göra mig starkare än sten?!
Vissa människor har dock den "manipulativa makten" att få en annan människa att bli liten som en myra.
Tycker i alla fall att jag är stark nu, jag har tagit tag i allt som jag skulle.
Är spänd, nervös och glad inför morgon dagen... Samtidigt som jag känner mig utmattad för vad som komma skall.
Jaja i alla fall så nu har jag fått skriva av mig lite...

Onsdag ska vi flickor träffas och smida planer... :)
Jag har ju världens goaste unge, i dag när vi gick hem så är det några killar som åker skateboard utanför medborgarhuset.
Jag kollar ner på min vackra unge, ögonen glittrar av lycka han kan inte släppa blicken på skateboarden och killarna som åker...
Han tar mod till sig och säger... -Hej grabbar! "grabbarna" titta förundrat på Rami och sa
-ehh hej...
Är han mamma upp i dagen eller :P

Man kan väl inte annat än att älska denna underbara unge. Hela vägen hem prata han om att han oxå ville ha en skateboard.



Nu sitter jag och betalar räkningar... Pengarna dras nästan innan dom ens har kommit in på kontot haha,
Kollar på veckans Beck och är lite smått irriterad på en vän som åter igen ljög mig rakt upp i ansiktet.
Varför? Pinsamt hon vet ändå att jag står bakom henne vad hon än beslutar sig för... Ändå måste hon hitta på massa historier som hon ber om ursäkt för 2 dagar senare.

Nej nu har jag gnällt färdigt för i kväll, tack för mig

Jag har i alla fall haft en jätte bra helg, i går var vi på Qbar. Massa glada människor och gott vin.
Blev bjöden på cider hela kvällen :) Och hemma hos Kristian och Sassa bjöd K mig på vin tack

Och tack för en Riktigt trevligt kväll ...


Vet ngn hur man kollar statistik på blogspot?? Lämna kommentarer :)