måndag 30 mars 2009

motercross



Hejsan, hejsan!
Jaha nu sitter man i sin nya lägenhet... Trivs som fisken i vattnet :)

Min kära granne hälsade dock på i går och berätta hennes på hittade tvättstuge regler:S
Jag tog det, jag menar onödigt att börja första dagarna med att tjafsa med en gammal kärring som bott här i 100år, som troligen inte fått något på 74år och därför mycket frustrerad och tvär. (försåtligt dock)
Men när hon sen en andra gång kommer ner plingar som en galen ullaredskärring på dörren och skriker till systern min... -har ni ngt jävla disco?
Då höll jag på att spricka... Ringde HB i dag och berätta om mina besök.
Tydligen var hon mycket känd där inne hmm...

Jag trivs i alla fall här, jag har en ro i själen känns det som... Rami sover nästan hela natten i sin säng...:)
Han är jue men sin mamma upp i dagen. I bland har jag så svårt att bli arg på han för jag ser mig själv.
Det här att någon annan ska bestämma över mig är skit jobbigt, jag vill helst klara allt själv.
Min son har ärvt detta underbara beteende av mig.
Försöker tänka på hur jag själv ville att mina föräldrar skulle göra.
Han är jue dock helt underbar min lilla polis... ;)
1,5 cykla han runder på sin 3ljuling i lägenheten.. 2år vägra sitta vagnen... 2,5 cykla stor cykel med stödljul... 3år sparkcykel... 3,5 utan stödljul 4 år motercross...

Denna vackra gosse som lever själv med mamma, beskyddar mig på alla vis... Ingen får vara dum vis hans mamma :) Han är så mycke pojke att det räckt åt 2. haha
Detta måste jue sitta i blodet? Jag menar jag kan fan knabbt cykla för jag är rädd att trilla... haha
Min lilla superhjälte <3

Rami kör motercross för första gången som morfar Micke lovat sen han var 3år...
Tyvärr finns det inget ljud :(





Nehe nu ska jag krypa ner under täcket och drömma om min unerbara dag i morgon, flytt städ :D yea

Ps: tänker inte lägga ut några bilder på nya hemmet förän syster gethornskrok pallar sig hit och kollar :P puss på nosen...



God natt

1 kommentar:

alexandra sa...

Haha! Satt ju här och väntade mig en bild :p jag kommer!