torsdag 12 mars 2009

Lång blogg!

Nu är en ny dag förbi, jag tänkte jag skulle lång blogga nu i kväll <3>


Denna vecka har gått så snabbt, har hitta på en del roliga grejer.

måndag!
Dagen börja med att Erika kom och drack kaffe och snacka lite planer...
Tänkte vi skulle skrämma våran brud lite, så Erika ringde först och undra vad som hände ute i porrarp.
Direkt efter ringde jag och kolla vad som hände. hihi
Åkte sedan upp till porrarp och storma in med fika.

Åkte sedan och hämta rami sen följde vi med Kullisarn till kristianstad för att leta ny vagn till Ted.
ungarna tyckte det var måttligt kul att gå inne på babyland och kolla.
Men dom slog i hop sina slugna huven och kom på att det fanns spjälsängar som behövde utforskas.
Då hör man -Ni får inte ha skorna på i sängen... Oj då vi var så upptagna av den nya vagnen att vi glömde bort ungarna.
Gick bort och lyfte bort ungarna.

Vi gick vidare till sko affären och kolla efter brudskor åt Johanna... Inga skor såklart...
Men spindelmannen var där och ungarna blev helt till sig ;)











Vidare till Mc donalds där barnen fick mat dom satt så fin och åt sin mat.

Ungarna är som jag och johanna, dag och natt med tillsammans blir det en utmärkt kombination. In en snabbis i hässleholm och leta regnskydd som inte hittades. Sen tillbaka till vårat vittsjö, home sweet home... Tack för en bra dag tösen!



Onsdag
Nervös dag i dag, hur ska det gå? hur kommer hon reagera?
Telefonen gick varm mellan dom tre tärnorna.
Tyvärr kan jag inte skriva vad vi gjorde med våran prinsessa för vem vet vem som läser min blogg ;)
I alla fall blev det en jätte lyckad kväll...
Vilka fina vänner man har, Johanna, emily och erika ni ligger varmt om hjärtat.

Torsdag

Idag har jag och rami varit ute på promenad i det fina vädret.
Promenaden slutade hemma hos min polskaprinsessa Amanda.
Vi drack kaffe och hon hjälpte mig med min nya blogg...
Varit en riktigt bra dag i dag, vi gjorde inte så mycket mer än att bara va... I bland är det så skönt att inte behöva göra något.
Tack tösen :)

Blev upphämtade av mamma som hade köpt nya skor till rami och en antekningsbok till mig.
Tack mamman min för dom fina presenterna :) Rami gick runder i sina nya skor och var så stolt.


Ett litet ps till Johanna, hitta ingen bild att lägga ut. V12 kan du se den live...






1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vilket jävla foto. ;)